O FIRMIE

Kim jesteśmy

Firma Wooden Door rozpoczęła swoją działalność w 2013 roku. Jest ona klasyczną spółką  opartą na polskim kapitale. Obecnie jest to jeden z większych producentów drzwi zewnętrznych w regionie.

Założycielem przedsiębiorstwa oraz jego Prezesem jest Jarosław Magda, zaś Dyrektorem Generalnym Bogusław Szpyt.
Do ścisłego kierownictwa firmy należą także Żona Joanna, oraz Ojciec Jarosława.

Obecnie Firma zajmuje ponad 3,000 m2 powierzchni użytkowej, dysponując siecią ponad 120 salonów drzwiowych na terenie Polski i zatrudniając ponad 30 branżowych specjalistów. Średnia miesięczna wielkość produkcji to ponad 200 gotowych kompletów drzwi.
Sieć dystrybucji drzwi obsługiwana jest przez flotę 4 pojazdów dostawczych, oraz firmy transportowe zewnętrzne.

 

Nasza oferta

Przedmiotem działalności Firmy jest produkcja i sprzedaż szerokiej gamy drzwi zewnętrznych drewnianych, oraz dystrybucja drzwi wewnętrznych drewnianych, jak i z płyt MDF i wiórowych.

W ofercie tej znajduje się specjalna propozycja skierowana do hoteli, urzędów, szkół, architektów wnetrz. Produkty z logo WOODEN DOOR to nowoczesność, oryginalny design oraz walory użytkowe, które decydują o ich popularności wśród klientów.

 

Misja i cele

W lutym 2018 roku spółka rozpoczęła wdrażanie systemu ZKP (Zakładowej Kontroli Produkcji) ,po czym następnym krokiem będzie zharmonizowanie zasad stosowania oznakowania CE, oraz w końcu Certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008, wydany przez TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o., świadczący o spełnianiu przez firmę wysokich norm w zakresie produkcji drzwi zewnętrznych pasywnych-energooszczędnych.

Świadomość, że zapewnienie przyszłości firmy możliwe jest tylko dzięki stałemu zadowoleniu klientów, dostawców i współpracowników kształtuje widoczną na co dzień filozofię biznesu.
Nadrzędnym celem „WOODEN DOOR” Sp. z o.o. jest zdobycie pełnego zaufania Klientów, czyli stworzenie takich warunków, aby w ramach swojej specjalizacji zaproponować najlepszą ofertą spełniającą obecne potrzeby i przyszłe wymagania każdego klienta.